Posteri IFLAssa

Työryhmän posteri IFLAan on miltei valmis. Miltei tarkoittaa sitä, että itse posteri on jo tullut painosta, mutta esitystä sun muuta valmistellaan vielä.

Tämä on ollut hyvä oppimisprosessi koko työryhmälle. Aihe posteriin syntyi kirjaston asiakaspalvelun kehittämisen tarpeista. Niinpä sitten on viety vierekkäin itse prosessia, eli asiakaspalvelun eettisten teesien työstämistä ja posteriprosessia. Viimeksi mainittuun tuli vauhtia, kun saimme pääsiäisen jälkeen tiedon posterin hyväksymisestä.

Siitä lähtien on pidetty suunnittelukokouksia viikoittain, mietitty ydinasioita, pelkistämistä, visuaalista ilmettä, kiinnostavuutta… ! Kaikkea ei voi kertoa, että itse esitykseenkin jäisi yllätyksiä. On käytetty hyväksi asiantuntijoita, kiitos heille kaikille. Jotkut asiat on pitänyt päättää ja tehdä nopeasti, koska kesälomat painavat päälle – ja silloin ei kaikki palvelut toimi. Tämän päivän Hesarissa oli juttua siitä, että Helsingissä ei saa ruokaa, kun ravintolat ovat heinäkuussa kiinni 😉 Mitenkähän elokuussa? Pitää tarkistaa IFLAn ohjelma siltä osin, tai varata kalakukko torilta mukaan.

Advertisements
Kategoria(t): Itä-Suomen yliopiston kirjasto Avainsana(t): , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s