Posterimme IFLAssa

Asiakaspalvelun posterin tekijöistä on suurin osa tällä hetkellä ansaitulla kesälomalla. Muutama meitä on jo kylläkin täällä työn touhussa. Saimme posterin valmiiksi kesäkuun lopussa. Ahkeroimme koko kevään ja hektisintä oli varmaankin touko-kesäkuun vaihteessa. Tavoite oli saada posteri valmiiksi ennen kesälomia ja onnistuimme siinä. Ilman viestinnän Hynysen Petrin apua olisimme olleet ihan hukassa.  Suurkiitos Petrille posterin ulkoasusta ja viestinnän Raijalle kiitos valokuvista.

Posterimme on vielä ”salainen”, joten en voi kertoa siitä vielä muuta kuin nimen: ”Ready to empower! UEF Library’s ethical theses for the customer services.”  Työn alla on nyt posterin käsikirjoitus. Elokuun alussa on tarkoitus käydä yhdessä läpi vielä asioita  ja samalla  miettiä mahdollisia kysymyksiä ja vastauksia jo etukäteen.

Tänään tein IFLA-lukujärjestykseni ja onnistuin tallentamaan sen sähköisesti omaan Outlook-kalenteriini 🙂  Täytyy tunnustaa, että ajatukset pyörivät posterin asioissa ja aika sekavalta vielä tuntuu, mutta nythän on vielä heinäkuu.

Advertisements
Kategoria(t): IFLA, Itä-Suomen yliopiston kirjasto Avainsana(t): , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s